InfoGilaGila

Info Paling Gila Di Malaysia!

Peserta Bantahan Tunjuk Cantik, Buat Santapan Unit Anal?




Peserta Bantahan Tunjuk Cantik, Buat Santapan Unit Anal? - Dilaporkan dalam laman media menyatakan bahawa himpunan yang dianjurkan oleh Pemuda PAS hari ini dihadapan pintu masuk Parlimen hambar dan tidak mendapat sambutan.

Dari laporan yang dibuat, tak sampai 50 orang pun yang turut serta. Soalnya, kenapa bilangan pesertanya begitu kecil? Kenapa kurang orang yang turut hadir dalam himpunan hari ini?

Adakah ianya kerana disebabkan faktor kerja yang menjadi penyebab kurang penyertaan hari ini? Kalau itu sebabnya, kenapa pihak penganjur terlalu BODOH nak buat himpunan tu hari ini?

Tak boleh ke diorang buat di waktu lain selain dari waktu pejabat? Bagaimana pulak mereka yang turut serta dalam himpunan tersebut hari ini? Adakah diorang semuanya tak bekerja?

Bagi sesetengah pihak, jumlah yang begitu sedikit dalam siri perhimpunan hari ini merupakan satu manifestasi terhadap sokongan masyarakat terhadap Pakatan.

Itu membuktikan bahawa rakyat sudah muak dengan cara Politiking Pakatan yang suka menghabiskan masa dan tidak mendatangkan sebarang faedah secara keseluruhannya.

Yang paling pelik sekali ialah kehadiran Si Minah pakai baju kurung Pokodot tu. Apa fungsinya dia dalam himpunan tersebut? Kalau setakat datang nak berhimpun sekadar nak tunjuk cantik untuk jadi santapan budak - budak Unit Anal PAS tu, baik tak payah!!! Suruh dia balik rumah, tolong Mak dia memasak lagi baik!!!


1 Komentar untuk "Peserta Bantahan Tunjuk Cantik, Buat Santapan Unit Anal?"

pastu macam mana perempuan-perempuan UMNO yang digelar melayu muslim pergi bantahan tunjuk rambut n pakai baju ketat-ketat tu? dekat diorang tak mau cakap ke balik tolong mak masak lagi bagus? or balik pakai tudung belajar pasal agama lagi bagus?

b*d*h bagi aku ni la racist dalam politik, tegur sebelah pihak, gila betol

 
Copyright © 2014 InfoGilaGila - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info